ARRIVED - HOME



Kom precis hem från Uppsala. Nationellt prov och grafisk illustration sedan slutade jag 11.40! Härligt härligt. Jag och Maja drog till donken för att köpa cheeseburgare och sedan åt vi nere vid ån. Härligt härligt! Sedan passade vi också på att titta i lite affärer och jag fick chans att byta en av klänningarna jag fick på min födelsedag som var felmärkt. Det stod "Small" fast det var "Large". Vad sur man kan bli på sånt. Måste alltid kolla en extra gång!
     Jag fastnade också får några nagellack, pastellfärger i ljusgrön, ljusblå och ljusrosa. Ush jag känner att min mani för nagellack kommer tillbaka. Det gick så långt att jag ställde mig i kön innan jag fick syn på ett fjärde nagelack vid kassan, då kunde jag inte bestämma mig så jag gick och la tillbaka alla igen.. Typiskt mig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback