WORKING OUT LATE



Dubbla gympass idag, vad gör man inte för att ligga på topp haha? Imorgon blir det ännu en tur till gymmet, men det blir bara lite lätt träning. Vill ju inte överanstränga mig. Carro blev mitt sällskap idag, mycket trevligt!
Just nu rullar Roomservice på tvn i väntan på efterlängtade Grace Anatomy (som dock inte är lika bra som Despo). Dom målar vitt på Roomservice och då blir jag sugen på att fortsätta måla vitt här i mitt vardagsrum och kök, när ska det bli klart egentligen..?
Inte mycket plugg idag, går inte att uttrycka sköönheten med det. Nu ska jag inte uppbehålla er längre. Puss

En låt jag har på huvudet som Patrik fått mig att gilla. Den sätter sig liksom.
(men jag tycker fortf. den är lite läskig!)


Kommentarer
Postat av: Patrik

den är GRYM! Dubstep ;) <3

2010-03-03 @ 20:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback