TILL MIN PATRIK


Patrik Carlsson, du betyder allt för mig. Livet, allt.
Jag visste att jag ville ha dig långt innan vi pratade med varandra första gången. (Ja det är sant). Och jag ångrar ingenting av de senaste 1,5 åren som jag spenderat tillsammans med dig. Jag älskar dig verkligen för den du är, och hur du är. Det är allt det som gör dig till den jag älskar, Patrik Carlsson. Du har de finaste ögonen på jorden, ditt leende gör att hela världen lyser upp och du om någon vet hur mycket jag älskar när du ler! Att du har ambitioner både inom träning, kampsport och skola är något jag verkligen gillar, jag hoppas du förstår det. Även fast jag kan bli så irriterad när jag blir tvungen att vänta 2 timmar på att kunna prata med dig för att du tränar, eller för att jag vill att du ska träffa mig istället och strunta i den där jävla träning nån gång, haha, så älskar jag ändå att du gör det. Jag skulle aldrig stå ut med någon nolla som inte hade några mål i livet, jag tror att det är en av sakerna som gör att vi passar bra ihop. Båda har många och höga ambitioner (men väldigt olika), men vi har i alla fall mål i livet som gör att vi måste jobba för att ta oss dit. Och det gör vi. Jag har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar dig. Jag hatar när vi bråkar om småsaker och när vi blir sura på varandra, men det måste man bli och det måste man hata. Men det blir otroligt bra makeupsex haha! Hur som helst, jag skulle kunna skriva i en evighet och kunna summera varje dag vi varit tillsammans, varje månad, varje år(snart), men då skulle nog blogg.se krasha. Så tur för dom för nu avslutar jag det här inlägget med att jag älskar dig Patrik Martin Carlsson och den här låten beskriver ganska bra hur jag tänker på dig, varje dag. Byt bara ut she' till he'.



Och okej, jag kanske är en förbannat envis egoist, men jag vill ha dig, envis som jag är;)

Förlåt. Du hör det alldeles för sällan. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback