PRESS ALA STRESS

Dagen stavas G-Y-M! Och inte bara med mig själv, utan med 3 andra stekheta brudar som flåsar på gymmet too! Eller flåsar och flåsar, jag och Carro kanske, för vi fick ju springa runt och visa Hanna och Jannice hur de skulle göra med saker och ting hehe. Mest Carro:P
Nu däremot är det plugg som gäller. Eller fortsätta, jag har redan börjat, duktig jag är va? Men det som gör mig irriterad är att det bara är 3 uppgifter som jag INTE klarar, och om jag ska slå huvudet på spiken lovar jag att det är typ mvg-kvalite på dem, och det vill jag ju klara. Eftersom jag bara klarade G förra provet. Så nu jäklar ska jag fixa det här! (någon liten fågel som kan komma och viska svaret i mitt öra?) FETNEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback