PREPARING

Dags att ladda inför skolan imorgon, även fast det är måndag, en av de värsta skoldagarna på mitt schema känner jag mig ganska positiv. Inte fan vet jag varför haha! Nu har jag suttit och pluggat mer samhällspolitik medans Patrik har hållt på med hemmaövningar (typ styrka och så alltså). Grejen jag stör mig mest på nu är att jag råkar tycka denna politik (tro't eller ej) är ganska intressant, men hur mycket jag än läser så fastnar det inte och jag kommer inte ihåg någonting! Hur irriterande? Samhäll och jag går väl inte ihop antagligen..
Men nu är det dags att hoppa in i duschen och lägga fram kläder till imorgon, jag brukar inte va så pigg på måndagsmornarna så då brukar jag förbereda så mycket som möjligt dagen innan. Smaert ey?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback