FETTO

Idag har jag hunnit med mycket, men för att fatta mig kort så har jag hunnit träffat både Jannice, Carro & Hanna, gymmat, busat med brorsorna och slängt in en tvättmaskin. Way to go, soho. Vad det nu betyder..
Carro och jag gymmade i alla fall och innan hann jag träffa Jannice en snabbis, när jag och Carro pustat ut mötte vi Hanna och Jannice som hade latat sig inne på Kentas, hehe. Gissa om jag och Carro kände oss grymma? ;)
Hur som helst kom jag hem lagom för att rädda maten ur ugnen som bröderna glömt. (!) Och sen chillade vi och åt och lalala..
Fick precis ett samtal från mamma också, hon har varit i min skola på något informationsmöte om bl.a individuella val, och hon tycker att gymnasiet har blivit så grymt komplicerat till skillnad från när hon gick gymnasiet. Då var det tydligen bara att gå in och att gå ut. Om vi ändå kunde ha det så nu..

Om ni undrar över rubriken, JAG KÄNNER MIG FET!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vi är alltid grymma Annie :P

2010-03-14 @ 19:56:40
Postat av: annie

i guess we are carro ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback