BODY SCRUB


                                               
Kitet på bilden från The Body Shop fick jag i Alla hjärtans dag present av Patrik förra året, rekommenderar varmt!

Denna dag är för härlig. Jag har sovmorgon och sover halva dagen, går upp och äter lunch (ingen frukost så sent på dagen), gör mig i ordning och åker sen och gymmar. Vid 5 möter jag upp mamma och tillsammans väntar vi på Patrik som åker med hem och vi har en kort men mysig tid tillsammans innan han måste åka hem.
Nu på kvällen fick jag nåt skumt ryck och hoppade in i duschen och fixade håret och allt annat smått och gott, sedan smorde jag in hela kroppen med massa återfuktande medel (vilket är viktigt men många slarvar med). Till håret använde jag shampot Glow, balsamet Syoss, inpackning från Phc eftersom min vanliga inpackning från Aussie var slut, sen lite värmeskyddande produkter från Matrix och Scandinavian Formula. De återfuktande produkterna till kroppen jag använder är body milk från Nivea, body butter från The Body Shop och Soft Face and body cream också från Nivea. Jag tog även tillfället att måla tånaglarna (fingernaglarna blev fixade i morse) i en härlig röd/korall färg. Jag tycker det är roligt med lite mer färgglada nagellack på tånaglarna så de syns mer medans man har en lite diskretare ton på fingrarna eftersom fingrarna automatiskt syns hela tiden.
Hur som helst känner jag mig hur fräsh som helst nu, efter denna behandling är det omöjligt att känna sig ofräsh! Medans har jag såklart kollat på Svenska Hollywood fruar, åh vad jag älskar Maria!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback