ALÅ ALÅ

En bild på mig och Issa eftersom det är henne jag har spenderat dagen med mest! Så himla urgullig tjej, vad skulle jag göra utan henne?

Nu följer en alldeles för lång text om en alldeles för lång dag:
Hej allihopa, haft en bra dag eller? Min har gått upp och ner kan jag säga.. Jag vaknade upp bredvid världens finaste älskling, men grejen är att klockan inte hade ringt. Klockan var bara tio äver 6 när jag vaknade upp, pigg och ready to go. Men mysigt som det var bredvid Patrik somnade jag om, sov förövrigt riktigt bra!
Med andra ord, morgonen började bra jämfört med andra dagar, och då snackar vi också måndagsmorgon! Till och med mitt hår luktade gott för att jag hade gett det värsta monsterkuren kvällen innan med typ balsam och 2 olika inpackningar + varmeskyddsgrejer och stylingsaker, hårfön och plattång, listan kan bli lång. Men av någon anledning luktade det rök i stora huset där jag åt frukost, så lagom på väg till skolan märker jag att mitt hår luktar RÖK! Rökdofter sätter sig tom tuggumi i mitt hår alltså. Helt sjukt.
Mestadelen av dagen gick åt att plugga samhäll till provet vi skulle ha (som om jag inte tjatat tillräckligt om det). Jag lovar, varje jäkla chans jag fick pluggade jag. Nu hoppas jag fan det ger resultat annars så vet jag inte vad. Grejen är bara att efter provet var jag helt slut. Hade ju en mattelektion kvar men den bara seglade förbi och allt var fel med mig, magen, huvudet, kroppen, allt.
MEN, det vände igen till det bättre när jag kom hem och fick pannkakor, min kära mamma kan vara underbar ibland alltså, som jag har längtat efter pannkakor.. <3 Inte nog med det, jag fick en bok av mamma, Änglar av Marian Keyes, får se om den är bra och så fick jag en liten jättesöt rostfri takeaway mugg av Danne. Man blir så glad! Gott folk nu har jag skrivit alldeles för mycket. Puss

Kommentarer
Postat av: issah

haha kunde du inte suddat över mig? xP

hur skulle jag klara skolan utan dig mupp? :D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback