4 PROJEKTDAG

Segt, segare, absolut segast. Det blir värre för varje dag! What is this?
Projektdagen var hemsk, och inte bara det, jag fick världens magvärk, vet inte riktigt vad det var men jag var nära på att åka hem tidigare. Tyvärr insåg jag att det var så grymt mycket vi hade att göra till imorgon att jag stannade och hjälpte till. (en god gärning idag)

Patrik kom och hälsade på idag!

Det var våffeldagen idag så min familj gjorde våfflor för en arme och bjöd alla, inklusive mig, Patrik och Kathi. It was nice. And tasty!

And the last thing I am going to say, nu är jag verkligen inne på engelska.. Kommer nog bli lite så nu när jag har Kathi här hemma. Men min mobil har kommit hem till mig nu! Och vet ni vad det hemskaste är? Den har legat på posten i rimbo sen torsdags förra veckan! Posten måste gett hämtningslappen till någon annan:O Vilket innebär att jag har väntat i en vecka förgäves, gissa om man blir sur.. Men huvudsaken är att den är hos mig nu :) Mmm.


Finally found It's new home!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback