3 PROJEKTDAG

Det har blivit mycket text på sistone, hoppas ni kan läsa annars blir det ju jobbigt. Det beror ju på att jag inte har tagit några nya bilder. Jag har faktiskt inte ens orkat lägga in bilderna från Vanessas dop. Och det var ju ett tag sen nu.

Nu är vi i alla fall nästan klar med hela vårt projekt i skolan, modellerna är näst intill klara och rapporten är skriven. Lite småsaker kvar att finslipa bara. Håller deadline? Stenhårt.

Med en risifrutti i handen och Issa mitt emot mig på bussen bar det av till Rimbo. För vad? Gym såklart. Även fast jag inte var taggad så skulle det bli skönt att träna igen. Kändes som jag inte tränat på evigheter och bara levt på bullar de senaste dagarna! Blev bara gym i ungefär en halvtimme för jag fick så ont i magen att jag kände mig spyfärdig. Inte kul, så jag kunde inte fortsätta. På station mötte jag Patrik i alla fall. Han försöker typ att inte hata mig till max. Det är ju kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback