1 PROJEKTDAG

Okej, världen har gått under och är omslukad av typ "ring of fire" vilket e typ vulkanutbrott, jordbävningar etc.. Vi ska skapa ett samhälle åt de godsinnade överlevarna på en soptipp. OH YES! Så tråkigt. Projektdag 1, avklarad.

Efter skolan förberedde jag mig på att möta upp Robin och sen åka till Rimbo för att hämta ut min nya mobil, men nej, han hade läst fel på lappen. Nu får jag hoppas att den kommer imorgon ist.

Dessbättre blev det lyxmiddag och familjen överraskade mig med min favorittårta som de hade gömt haha! Allt eftersom jag fick MVG i slutbetyg i datorkunskap. Inte illa va? Känns så jäkla bra.

Resten av kvällen fram till kl 21.00 skulle jag städa resten av huset, vilket jag gjorde. Men kl 21.00 bestämde sig min TV för att vägra fungera. Vilket resulterade i att jag MISSADE Svenska Hollywoodfruar. Vilket jävla skit.

Hello tomorrow?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback