WHATS THE REASON

Min kväll har varit jättedålig :( Känner mig grymt nere. Har försökt plugga matte men det har inte gått så bra, nu har jag fastnat igen så resten får lösa sig i skolan och så får jag plugga mer i helgen. Inte kuul. Har så mycket från ingenstans att tänka på. Vill bara slänga på tvn och tröstäta men måste få ett slut på sötsuget nångång. (om mamsi nu läser det här inlägget kommer hon inte låta något med socker i komma i närheten av mig de närmaste 10 åren) Woho beach 2010! Kan man tänka sig att alla bryr sig mer om min beach 2010 än vad jag gör själv? Pappa ringde till och med och tjata om de där gymkortet som ska fixas.. Gud det låter ju som om jag är värsta tjockisen. Vad gör det om jag blir misstagen för en strandad val på stranden i sommar? Inte gör det mig nåt. Men tydligen dom runt omkring mig bryr sig. De vill väl inte bli misstagna för greenpeace människor som försöker rädda den strandade valen..


Kommentarer
Postat av: Patrik

hahaha klockrent det sista där.. :P <3

2010-01-26 @ 20:26:45
Postat av: annie

he he he .. :P<3

Postat av: Mamma

såg ditt inlägg

2010-01-27 @ 11:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback