VARDAG

Eftersom jag slutar tidigt på onsdagar och inte gick på stan så länge som jag brukar ta friheten att göra på onsdagseftermiddagarna så kom jag hem ganska tidigt. Så idag har jag hunnit bl. a att hämta posten(mamsen blir glad), läst VR som kom idag, kollat senaste avsnitten på Paradise Hotel(fattar inte att den där Pontus e kvar, v-fan??), käkat middag och pluggat spanskaglosor.
Det senaste håller jag fortfarande på med faktiskt eftersom vår snälla retard till lärare gav oss ett helt papper med glosor, att lära oss på 2 dagar, 1 dag för mig. Kuul.



Så sjukt sugen på choklad också, varför blir man alltid det just när man inte har pengar?
Sensation-Yoghurt Rasberry är min favorit av dessa två!


Kommentarer
Postat av: gabbie

Sv: Jaa exakt. Då var jag taggad till hundra. Vill ha den känslan som jag hade då igen. Sommar och mycket värme. Ska du utomlands i sommar då? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback