UNSUSPICIOUS MINDS

Jag tror att jag har gäspat hela dagen igenom ärligt talat! Från att jag vakna, på bussen, i skolan, hemma.. Så går det när man är seg med att ställa tillbaka dygnsrytmen. Nån mer än jag som har samma problem?
Jag känner mig i alla fall duktig som direkt när jag kom hem käkade och satte mig med matten, så nu är den avklarad. Känns ju skönt, nu när jag har börjat med matte B blir det ju lite hårdare..
Har inget intressant att tillägga förutom att jag precis har suttit och kollat igenom alla senaste 4 avsnitten av Paradise Hotel, första gången jag följer serien från början, och jag e helt fast erkänner jag! Idag har mer choklad fått joina mig också. Men jag ska, jag ska sätta igång med träningen! Snart..


Kommentarer
Postat av: Caroline


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback