SÖNDAG HELT ENKELT

Svårt det där med rubriker..
Hur som helst, när jag vakna idag upptäckte jag att jag inte sovit så skönt på riktigt länge, vi snackar år alltså! Sjukt skönt. Blev väckt av mamma som sa att det var lunch så jag gick upp för att käka då.. O måste lägga till att käka är typ det ända jag har gjort idag!
Direkt efter lunchen åkte vi till Märsta till Marit och dom, och vad väntade? Räkmackor! Otroligt goda! Fast vi precis hade ätit lunch tryckte vi i oss det med, men som om inte det räckte var det cheesecake och bakverk och bullverk. Gud vet vad mätt jag är nu!
Har skippat middan! Så nu ligger jag utslagen i sängen med datan på magen och försöker få ut nåt av kvällen, de flesta börjar ju skolan imorgon så nu ligger jag här ensam :( Får se vad jag gör av min sista dag av frihet imorgon.. Ska se om jag får tag i en polare eller om jag åker till Väsby och lämnar tillbaka mina nya klackar! Ska skälla på Deichmann för jag har bara använt dom en gång och dom ser förjävliga ut. Inte mitt fel alltså.
Nu blev det för ovanlighetens skull mycket skriver. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback