BACK ON TRACK

Från att skolan slutade i fredags slutade nog jag fungera också. Ja ba la av och gick på halvfart! Grymt skönt så missuppfatta mig inte. Tror jag har haft världens mysigaste helg med älsklingen Patrik. <3 Men jag har inte varit på internet eller använt någon annan typ av social kommunikation hehe. Men nu var det söndag när man vaknade och var tvungen att ta tag i saker och ting, inte för att jag stressa upp mig för det. Patrik och jag tog sovmorgon och låg och mös ett bra tag innan vi gick upp, åt frukost och sen gosade ner oss i soffan och började kolla på View from the top. Till slut var Patrik tvungen att åka hem men jag fortsatte att ta det lugnt i soffan innan jag satte i gång med plugget. Matte som jag har skjutit upp typ hela veckan. Men en och annan nybakt bulle hann jag med när mamma ringde och frestade mig!
Alltid lika gott med nybakta kanelbullar, eller vad säger ni? Inte nej iaf ;)

Kommentarer
Postat av: Patrik

mmmmmmhhhh, bullaaaar <3

2010-01-31 @ 22:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback