UNREAL

About today, inget väldigt speciellt har väl hänt, har varit en väldigt skön torsdag idag för ovanlighetens skull, jag gillar inte torsdagar. Vi hade samhäll, grafisk kommunikation och lunch i skolan, vår form-lektion var inställd men ist hade vi nåt möte med studievägledaren eller syo eller nåt som snackade om individuella val, så det blir det dags för snart. Jobbigt. Jag hatar val. Vi fick i alla fall sluta tidigare och då åkte jag direkt till Rimbo för att gymma, den här dagen själv! Vilket var skönt, fick mer gjort idag än igår och då får man en sån där skön känsla i kroppen och det känns att man har gjort något bra liksom? Tjänade 2 timmar på att sluta tidigare så när jag kom hem hade jag ganska mycket tid över, blev av till att läsa min suveräna bok att älska som en porrstjärna och fixa matteplugg. Imorgon för alla som inte vet får jag lov! Inte alla som får det, inte ni i sthlm iaf;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback