SICKY

Jävla lördag. Jävla helg. Jävla skitdag imorgon också. Patrik är fortfarande sjuk och jag har inte fått träffa han på en hel vecka snart. Känns som allt går åt helvete. Jag som har planerat, köpt presenter, inte städat men ändå.. Jag ÄLSKAR ju alla hjärtans dag! Och nu hatar jag den. För vad spelar det för roll om jag ändå inte får träffa Patrik på den. Jag som sett fram emot att baka söta cupcakes och letat efter bra recept hela veckan vill nu bara skita i det. Jag har till och med köpt ingredienser. Men det skiter sig. För jag vill inte baka dom. Och om jag fortfarande hade haft photoshop på datan hade jag gjort en fet bild med cupcakes och en dödskalle på dom!
Så det så.

Kommentarer
Postat av: Patrik

när jag är frisk så bakar vi dom, och har vår egna lilla allahjärtansdag :) <3

2010-02-13 @ 19:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback