OVANLIGT



Här bjuder jag på en till bild från Jannices tjejmiddag, visst ser vi lyckliga ut?

Nu är jag hemma, hejsan hoppsan. Kom hem sent idag för jag slutade halv 5 och det betyder, ah att jag kommer hem sent. I skolan idag fick vi äcklig grismat så jag har varit hungrig typ hela dagen och med det kommer huvudvärk och magont och dåligt humör tyvärr.. Sen när jag kom hem sent så fick jag veta att jag fick göra min egen middag! Tack för den, in med matlåda i micron hehe. Nu är jag glad ändå, trots allt?
Hur skolan gick idag vill jag helst inte tala om, det skulle få mitt humör att svaja lite extra sådär nu på kvällen och det vill vi ju inte. För ovanlighetens skull ligger jag nu på sängen med datorn i knät och har det allmänt mysigt, längesen jag bara tog det lite lugnt på kvällen på en måndag. I vanliga fall brukar jag slänga mig rakt på plugget, brukar ju inte ha så mycket val. Men nu bestämde jag mig för att skjuta upp det. Nån gång då och då får man ju göra det.
Puss och ha en skön kväll, imorgon har jag sovmorgon! Yeas:P


Kommentarer
Postat av: veronica

sv: tack söte:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback