NY DAG

Efter den långa helgen började den nya dagen sådär. Det var roligt att träffa Issa igen, på nåt konstigt sätt kändes det som jag inte träffat henne på jättelänge och det var skönt att prata av sig! Tack gumman:)
Kände mig sådär i skolan också så jag åkte hem efter första lektionen, nu sitter jag med pluggångest men orkar inte göra något åt det. Patrik kom till mig idag också för vi skulle prata, nu har vi löst allt tjafs så allt är super-duper bra mellan oss nu. Känns så härligt! Kan man bli nykär efter typ 1,5 år? Haha ja, jag kan det! Och sen är det alla hjärtans dag på söndag. Nu på onsdag ska kanske jag och Mickis åka till stan och handla alla hjärtans dag presenter för jag är ledig! Får se om jag kommer hem med nåt fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback