LEDIG DAG

Kan börja med att berätta om igår kväll, jag hade en underbar kväll med min älskling Patrik. Vi myste och kollade på film, vilket råkade bli Paranormal Activity. Jag som har hört så mycket om den filmen att den ska vara så läskig att de inte har kunnat sova på flera dagar, blev ganska besviken. När var den läskig? Typ de 3 sista sekunderna på filmen, och great, då är den slut. Hehe. Hur som helst var kvällen underbar och Patrik stannade över natten.

Idag var jag ledig! Finns inget så skönt som att vara ledig mitt i veckan. Det borde man alltid vara, man får tillbaka energin så man orkar med resten av veckan! Patrik stannade hemma från skolan för han hade huvudvärk så vi fick en underbar morgon också, mycket kramar och lite frukost för jag fick lite bråttom innan jag skulle iväg. Jag spenderade mestadelen av dagen i Kista Galleria med Mickis, vi åt lunch i Food courten(en favorit) och gick sedan runt och letade Alla hjärtans dag presenter. Ush vad vi spenderade pengar haha! Telefonförsäljarna som stod typ överallt var däremot riktigt jobbiga. Tagga ner liksom och fatta dissen.

Vad jag köpte får ni se senare, det kan jag inte avslöja än ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback