HEY NO PICTURE

Hej inga bilder nej. Är hos Patrik och har varit här de senaste dagarna och mitt kamerabatteri doog, igen. Plus att jag har min kamerasladd hemma så det har inte blivit några bilder inlagda nej. Så synd för jag har Patrik flummade lite igen med kameran igen som vi typ alltid brukade göra förut men aldrig blir av längre och så dör batterijäveln.
Vad händer i kväll då? I dont know so say, Patrik snackade om att käka ute men jag har tyvärr inte cash till det även och studiebidraget kom idag. Måste ju spara pengar till Alicante. Jag ser alla mina våroutfits flyga iväg med tanken på att jag inte kommer kunna köpa de där skorna eller den där kjolen, eller den där trechen, de stövlarna, halsbandet, hatten.. Ja gud vet vad jag sörjer. Men vi får hoppas att det är värt det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback