HÄR GÅR DET UTFÖR

Har inte tagit bilder på riktigt länge så ni vet vad det betyder. Mindre bilder, hehe. (IQ)
Hur som helst, den här dagen började väl inte överdrivet bra, ville bara sova hela dagen och inte kliva upp ur sängen och lämna Patrik ensam men men. Jag tänkte vara duktig och få närvaro på idrotten. Trots att det var skridskor. Trots vädret. Trots att jag inte skulle åka skridskor. Trots att jag trodde att jag skulle få en uppgift ist.
Vet ni vad vi fick ist? STRAFF. Typ. Vi skulle gå 2 varv runt årstaparken eller vad det heter. Och vi "virra" bort oss mot Ö&B och MIO innan vi hittade målet, DONKEN aka. Mc Donalds. Satt där, fick ingen närvaro. Hade kunnat sovit 2 extra timmar.
Resten av dagen flöt på ganska bra, var på stan en stund innan jag åkte hem och köpte bl.a med mig en ny bikiniunderdel jag suktat efter länge i ljus pastell lila och ett vitt baslinne. Alltid bra att ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback