FREEDAGSMYS

Idag är jag glad! Bra va? Sovmorgon kan göra undervärk! Har dessvärre sjuk ont i armarna sen igår, jag gymmade med Patrik och Tim. Det gick bra, känner faktiskt att med lite bra musik och angagemang skulle det faktiskt vara nåt jag gör oftare! Varva med yoga kanske?
Idag har jag bara två lektioner, grafisk kommunikation (som jag verkligen äger på, utan att skryta) och färglära! Tyvärr har jag 2 timmars hål mellan dom, lite segt. Men det är chill i alla fall och direkt efter skolan ska jag ta bussen till sötaste Jannice för hon har tjejmiddag och efter det ska vi ut, och träffa Patrik o lite andra. Lär ju bli skoj!
Hela den här dagen e underbar! Haha, när skrev jag så sist? Borde verkligen träna och sova ut mer och jag blir såhär hehehe.


Kommentarer
Postat av: Jannice

Taaaaaaaaaaaack sötnos :D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback