FÖRSTA DAGEN PÅ LOVET

Jag börjar räkna dagarna på lovet idag, det känns längre då. Jag vaknade klockan 12 och nu klockan 14, har jag fortfarande inte gjort nåt vettigt. Men skönt är det i alla fall för det ända jag har gjort är pratat i telefon, smörjt in mig och klätt på mig, nu ligger jag med leggings, randig tröja och grå oversize hoodie med dragkedja och till det, LILA DUNTOFFLOR, i sängen med datan på magen. Härliga lördag morgon, sanningen till varför jag inte orkat gå upp på riktigt än är att jag inte vet vad som kommer hända idag. Jag väntar på att Patrik ska bestämma sig för att komma hit eller inte, beror på om han smittar fortfarande.. (han har varit sjuk i snart 2 veckor för er som inte vet). Jag skulle behöva tvätta, städa och äta lunch men jag känner att det får vänta. Första steget blir att få i mig nånting att äta.
Se ya later bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback