AFTER LATER SE YAH

Just nu ligger jag utslagen på sängen, helt slut. Vad har den här veckan gjort med mig? Eller så var det kanske bara den tunga helgen, att inte göra ett skit så man blir hur trött som helst när veckan startar igen..? Kan va en bra teori. Får se vad man hittar på den här helgen. Någon som har några planer än? Jag hoppas på att Patrik ska bli frisk så jag får träffa honom! Inte sett han på mer än en vecka nu :(
Idag hade jag en till sovmorgon, sovmorgon hela veckan men imorgon blir det upp tidigt! (fast på fredag är det sovmorgon igen hehe). Åkte till skolan med Issa för Grafisk Illustration, vi kom dit typ en timme tidigare så jag var duktig och pluggade matte, ändå gick det åt helvete på provet, jag klarade bara G-uppgifterna.. Efter provet åkte jag till Rimbo och mötte Carro för vi skulle gymma! Superskönt.
Som sagt, nu är jag slut, både i kropp och själ & imorgon blir det nog gymmet igen. Tummen upp!

Carro (höger) gymmade jag med och Jannice(vänster) träffa vi på station!


Kommentarer
Postat av: Patrik

ja om jag är sjuk ska du väl festa right?.....

2010-02-18 @ 09:45:01
Postat av: Caroline

Snart ska vi gymma igen :) då ska vi få mera träningsvärk:)

2010-02-22 @ 22:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback