VAD HÄNDE I HELGEN?

Har ju inte berättat om helgen än!

Fredag: Fredagen spenderades med Johan och Linn, Johan somnade dock redan vid 8 på kvällen så det blev i stort sätt tjejkväll för mig och Linn, inte fel det inte! Förutom att det spökade hela natten och alla utom jag märkte det, jag som sov ensam på soffan mitt bland allt. Kul!

Lördag: Åkte till Märsta och spenderade lite tid med farmor och farfar innan vi åkte till Stockholm för o fira min farbror som fyllt 35! Blev rätt förvånad över att se hela min släkt sitta och spela Guitar Hero! Och då menar jag hela min släkt, även gammelfarmor på 93 år..
      Tänkte att det skulle bli Uppsala på kvällen efter det eller möjligtvis hem till Johan och Linn igen men det blev inget av det, fick istället skjuts hem till min sköna säng och där sov jag gott!

Söndag: Upp i tid för att hinna med bussen till Uppsala, hem till Tinis och sedan iväg mot Bergsbrunna för julbak med ett gäng goa designare! Klart den mysigaste söndagen det här året. Efter det rullade jag och Tina tillbaks till elevhemmet, krashade i sofforna och kollade på Beck tills vi gick och la oss och sov.

Slutfattad en riktigt bra helg kan jag säga! :) En av de bästa konstigt nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback