LISTA FÖR 2010

GÖR LISTAN DU MED! Jag utmanar: Alla som läser denna


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag har gjort massa saker! Men en av dom var att smaka sushi för första gången ;)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Typ.. häften iaf!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, vilken tur man har!

5. Vilka länder besökte du?
Spanien! :)

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Hm, nej faktiskt inte... Men jag hoppas på fler resor!

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
1 oktober

8. Vad var din största framgång 2010?
Att ta mig upp och ta tag i mitt liv igen

9. Största misstaget?
Kommer faktiskt inte på något! O de e väl bra de!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har inte varit mycket sjuk det här året, hållt mig ifrån det mesta!

11. Bästa köpet?
Det är nog skorna från MONKI, eftersom de står för något. Trot eller ej.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resorna till Spanien, både biljetter och annat. Vad exakt pengarna gick åt till har jag ingen aning om! Försvann gjorde dom!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, men de e många små saker som gör det mest hela tiden...

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Club can't handle me - Flo Rida feat David Guetta
Billionaire - Travie McCoy feat Bruno Mars
Dynamite - Taio Cruz
I Like the way - Eddy Wata
Alors on dance - Stromae
When I look at you - Miley Cyrus
Gubben i lådan - Daniel Adams Ray
.... listan kan göras lång. Men detta är definitivt låtarna som får mig att tänka på sommaren 2010 och början av hösten.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Overall har jag nog varit gladare, men har haft en rätt dålig period ett tag och den är ännu i övergångsfasen...

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jag önskar att jag hade kunnat se på ett annat sätt tidigare och levt mer som nu. Det hade gett mycket!

17. Vem var för dig årets klippa?!
Många klippor i mitt liv, ännu en gång när livet tar en annorlunda sväng så ser man vilka fina människor man har runt omkring sig.

18. Motto för 2011?
Skapa din egen framtid, Ta det som det kommer, och I krig och kärlek är allt tillåtet.

19. Vad ser du fram emot 2011?
Massor! Resor och upplevelser! Som jag tror det kommer bli mycket av. :)

20. Vad är din största rädsla inför 2011?
Känner ingen rädsla alls, har redan känt det största smärtan som finns och har stor tvivlan på att något kan hända som är värre än det!

Kommentarer
Postat av: Ellinorwallin

SV: haha nej annie...tyvärr får du dom inte ;)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback