THE LOVELY SUNDAY


Hittade en lite smårolig bild på Tinas dator från Julbaket haha..

Alla älskar vi söndagar? Haha godmorgon alla slitna från gårdagen, själv mår man bra. Men ser dock fram emot dagen med en viss tveksamhet. Runt klockan två ska jag möta min familj här i Uppsala och vi ska åka och handla, sen blir det hem, panikplugga ett tag och sedan kanske det blir av mot Rimbo för att se en hockeymatch och träffa Stoffe en snabbis och sedan träffa Johan.

Haha gårdagskvällen blev rätt spår, eller spår och spår.. Alltså helt oförutsägbar! Sent inatt kom jag fram till att inget längre kunde förvåna mig. Men det var najs! Haha mer om det senare när jag kommer hem. Då kanske det även blir lite bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback