ONS-FRE

Nästintill cero uppdate på en hel vecka! Men lugn i stormen, här kommer en big update istället!

ONSDAG: Minijul med tjejerna Nora, Linnéa, Tinis, Ellan och Sofia!
Tomten kom..

PRESENTERNA:



Vem som fick vad lämnar jag osagt:)


Men den här köpte Nora till sig själv.. Vi tänkte att det kanske hade något med hennes födelsedagspresent att göra.. hm? (internt)

Så på onsdagen sov jag hos Tina och det blev ingen uppdatering denna dag!

TORSDAG: Fick lov! Det är inte illa.. Nu börjar alltså det 3,5 veckors långa lovet. Det är ju grymt skönt. Kände mig dock depp hela dagen trots allt fika så fick sällskap senare på kvällen av en go vän. Det blev prat och filmer som The Holiday och Top Gun.

FREDAG: Sovmorgon! Gick upp och åt frukost och det blev även julpyntat idag i mitt lilla hus. Nu var det också så att jag tänkte ta tag i julstädningen.. Får se hur långt jag kommer med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback