MAT-ANNIE



Har jag börjat bli lite skadad nu när jag blir överlycklig inne på WILLYs för att nudelpaketen bara kostar 2kr styck? Haha, jag tror de. Jag har vart och handlat mat inför hela veckan nu, grym känsla när jag har hela korgen full med mat och grejer för så lite pengar så att jag håller mig inom budgeten. För kan ni tänka er, nu är snart december över och ännu har jag inte spräckt budgeten på 900 kronor? 900 kronor är inte mycket att hänga i julgranen kan jag säga, även jag hade mina tvivel på att jag skulle klara det. Men attans när jag ger mig in på något, en utmaning.. Känslan när man klarar det är oslagbar!

Nu sitter jag och väntar på att kycklingen ska tina, tänkte nämnligen unna mig en liten lyxmiddag jag. Kycklingfilé med potatissallad.. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback