LÖRDAGSUPDATE

Haha, gårdagen: Vi var på elevhemmet, Nora var barnvakt åt två småtjejer som vi hade sällskap av, Idolfinalen, går till ett annat elevhem och hälsar på, det sög, går hem igen, gosar med tjejerna, jag och Tina går till Simon och Pierre och har en riktigt bra avslutning på kvällen alltså. Vi såg filmen White Noise, thriller lite småläskig/äcklig/sann, och sedan vid 6 på morgonen somnade jag äntligen.

Denna dag: I morse vaknade vi vid 12 och började dagen med att vänta på pannkakor som Pierre och Simon skulle fixa h ehe, tog 3,5 timme för det att bli klart.. Sen började vi se filmen Gudfadern, nån från 70-talet som skulle va bra men den hann vi dock inte se klart för jag och Tinis skulle hem.
Upptäcker att Nora, Linnéa och Ellan har facerapeat mig igår och döööör ett tag. Sedan blev det tacos och eventuella planer för kvällen som det ännu inte blivit nåt bestämt av..

Pöss på er och mer update imorgon!

Och jag varnar Nora och Linnéa, payback is on it's way!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback