DAGENS HÄNDELSER:

Idag åkte Linn & jag och julshoppade i Uppsala. Först Gränby centrum, sedan Donken och senare mer eller mindre alla affärer i City också. Vi gav oss inte fören affärerna stängde och ändå är jag bara halvfärdig med alla julklappar... Men nu vet jag iaf vad jag ska köpa!



Ja idag har jag shoppat något kul, och vad som finns i denna påse kan jag inte avslöja än! Ni kanske förstår varför? ;) Snart är det julafton, men om denna påse kommer stanna i Sverige eller om den kommer skeppas någon annanstans får vi veta senare.. Hur som helst tyckte både jag och Linn att påsen var så kul att den var värd att fotas. It's a keeper!



Fick även med mig något till mig själv hem, svart linne halva priset på MONKI och grått linne från H&M, även vantarna kommer från H&M. Riktiga kap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback