DAGENS HÄNDELSER:

Klev upp i tid idag eftersom jag skulle åka in till stockholm och möta Linn för lite mellandagsshopping, därav ingen uppdatering idag! Kom hem rätt sent, blev bjuden på middag och efterrätt av min familj, gott gott! Senare när jag väl kom hem till moi så tänkte jag börja plugga. Men då loggade efterlängtade Kathi in på skype så skypade med henne och missade till och med Svenska Hollywoodfruar för det! Men det är hon så värd! Älskade storasyster.

Nu tänkte jag köra vidare på min krönika, ska nog ta och göra lite hemmapressad apelsinjuice först bara, yummi! Bra med C-vitamin nu på vintern såhära eller vad säger ni?
Efter plugget är planen att ta hand lite om mig själv så ska duscha, manikyr och pedikyr, lite ansiktsmask och äntligen se filmen The Joneses som jag har haft på min dator ett tag nu utan att se! Bara jag hinner med allt, men jag antar att jag tar sovmorgon imorgon. Sköna känslan att bara kunna ta sovmorgon sådär när man känner för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback