VILKEN DAG JAG HAR



När jag vaknade i morse hade jag en klar och tydlig plan för dagen vilket bestod av: äta frukost, diska, jogga, duscha, städa och plocka i ordning alla saker inför skolan som börjar imorgon. Oh ja, det låter kul eller hur? Börjar med att frukosten förutom en liten skiva bröd och några droppar mjölk var slut, och brunch blir det istället vilket får bestå utav nudlar med kycklingsmak. Hatar kycklingsmak men dom var egentligen utsedda för min brorsa. När nudlarna är klara, allt gick perfekt ska jag hälla över dom i matskålen och där vet jag inte riktigt vad som gick fel. Nu har jag en skållad tumme som känns precis likadant som när jag alltid brände mig på tenn när jag hade träslöjd i lågstadiet. Minikopp med vatten bredvid mig att doppa tumme i sådär varannan minut. Disken är avklarad genom att ta upp allt till de andras diskmaskin, joggingen? ett minne blott. städningen? men skärp er. Jag sitter här. Ser allt runt omkring mig. Ser klockan gå...

What the häck, vi tar de som de kommer..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback