SENASTE

Missad updatering:
Torsdag: Jag och Patrik åkte till Norrtälje för att ta en promenad bland affärerna i det fina vädret. Vi satt och njöt av solskenet vid hamnen och hann träffa Tim ett tag. Vi tog till och med en tur in i det gamla loppishuset. Senare åkte jag hem för att fira Danne medans Patrik och Tim skulle på MMA träning.
Fredag: Jag och Patrik vaknade av att solen sken ännu en dag och vi åkte in till parken på Östermalm, Humlegården. Jättemysig park i solen och vi gick runt ett tag och satt i gräset och tyckte livet var härligt innan vi letade efter ett matställe och sedan tog en tur genom Sturegallerian. Ännu en mysig dag!
Idag (Söndag): Dagen har inte varit något speciellt, jag, Kathi och Patrik har varit hemma och slappat och själv har jag haft ett sockersug hela dagen så mot kvällen åkte vi till macken och köpte glass, yummi!
Imorgon blir det av till Uppsala med Kathi och kanske Patrik? :)
Humlegården, parken på Östermalm. Supermysig i solskenet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback