NU FÅR NÅN SÄTTA FART

Saker jag ska hinna med innan kvällen tar slut!

- Städa, iaf plocka upp alla kläder och saker som ligger överallt..
- Plocka fram alla skolsaker
- Duscha
- Lägga över lite gamla filer och bilder till datorn igen
- Baka kladdkaka!

Nu när jag har det framför mig svart på vitt kändes det inte alls som om det var lika mycket att göra som det kändes för några minuter sen. Så jag vart tvungen att lägga till baka kladdkaka! Tänkte att jag skulle tjuvstarta lite på hösten också och kanske göra varm choklad, sätta på en bra rulle och mysa med en filt. Vädret känns ju inte precis sommar idag så ingen kan ju klandra mig. Det ända som saknas är Patrik.


Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

2010-08-18 @ 16:27:59
URL: http://shiko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback