GALLERI LONDON

Shit, jag tog inga foton! Kom jag på. Så sent som för en sekund sen! Så det blir bara text nu då, står ni ut?
     Idag hade jag sovmorgon, det kommer jag ha varje fredag numera. Skönt or what? Kommer också bara ha en lektion varje fredag. Ännu skönare. Idag tog jag hur som helst 10bussen till Uppsala med Issa, eftersom vi var tidiga där, runt 11 och vi började 12 så gick vi runt på stan ett tag. Väl i skolan skulle vi ha vår första foto-lektion och vi tillbringade ungefär 11 minuter i skolan för sedan skulle vi tydligen till London Gallery på Fyristorget. Sagt och gjort. Vid kvart över 1 var vi klara och jag och Issa tog en till sväng på stan innan vi tog bussen hem. Sammanfattat en mysig dag. Bortsett från min förkylning, som är värre. Ligger nu i sängen under täcket med datan i knät. Väntar på Patrik :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback