MÅ BRA

Idag tycker jag alla ska må bra, så må bra allihopa idag! Det förtjänar ni :) Och glöm för guds skull inte att det är första april idag. Får se om det är någon som försöker lura mig idag, well at least they can try! ;)

Själv mår jag riktigt bra, så bra en nyvaken person som vaknat kl 1 på en torsdag kan må. Såklart. Jag har inte bemödat mig med att sätta i linserna, eller ens satt på mig glasögonen, och jag sitter fortfarande i min stora oversize tröja i soffan med datorn i knät. Men hey, det är härligt! Fast snart får jag nog släpa mig till dushen i alla fall för Patrik är på gymmet nu och sen tar han bussen hit. Då skulle det ju va najs att vara ren och fräsh.

Se ya laters aligators..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback