HOHO

Provet idag gick bättre än väntat, kommer nog få G i alla fall! Om det går så bra utan att plugga måste jag ha slösat en jäävla massa tid på onödigt pluggande på alla andra prov. Hm.
    Jag hann med en tidigare buss och skulle hem till Patrik, men sen visade det sig att Tina var sjuk (patriks mamma) så det gick inte. Då åkte jag hem och tog en dusch och nu är Patrik på väg till mig istället. Mys mys mys! Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta ett nudelpaket eller om jag ska vänta på middagen.. Tror jag väntar tills Patrik kommer och sen kan jag göra nudlar till både han och mig!


Under kvällen kommer jag också slänga in lite bilder på IllustratorBobby som jag har arbetat med i skolan så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback