GÄSTBLOGGARE: PATRIK


Kiss kiss?

Ja, nu har jag fått mej tiden och framfoten i blogg "världen". Det var väl en spännande.. grej!
Ja det får vi väl tro hur mycket vi vill om, men detta är ändå ett gästinlägg.. Så något vettigt måste jag ju skriva.
Om ni inte redan förstått så är det den omtalade, oändligt legendariska Patrik som skriver.
Just nu har vi lov, det vill säga.. Att jag och annie kan träffas oftare, vilket faktiskt är en bra sak. Jag menar, hon studerar i uppsala och jag framför mina belysade kunskaper i norrtälje. VILKET kan vara ett plus, man saknar varandra mer. Right?

Aja väldigt intressant det här börjar.. Nu tänkte jag komma till sak, och saken är den att jag är hyfsat trött! Jag, issa och annie var vakna till, ja.. runt 5 i morse? så att man kan ju säga att jag är skapligt trött. Fast det ska jag inte låta gå ut på mitt sociala liv, för NU ska vi till Linn och det ska bli niiiiiiice.. Ja, även fast Annie ska färga Linns hår. Var ju ett tag sen man träffade henne, hon er snel!

shurdu, hest mot indangrupp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback