BOBBY SOM KLIPPDOCKA


Det väldigt snygga (totalt misslyckade) magrutsförsöket.
Issa tyckte dom såg ut som en bokhylla. Jag vägrar hålla med!

Det var ju inte överdrivet kul när inte ens Bitten (grafisk illustrationsläraren) kunde hålla sig för skratt.

Första tröjan avklarad.

So far, so good. Passar nästan perfekt.

And woajla, eller nåt..

I skolan håller vi nu på med att göra klippdockor. Alltså nej, vi ska inte sitta och klippa ut och leka med dom men vi ska skissa personen och sedan teckna den i Illustrator. Sedan ska vi göra kläder som antingen man tycker passar, eller så går man helt wild and crazy! Jag har inte riktigt gått så wild and crazy med den här tröjan som ni ser, men det var också min första, så I'm Happy! Vad tycker ni, är det lite likt Bobby? Här har jag ju då inte gjort hans hår än så ni får väl tänka er honom flintskallig. Och om ni undrar hur det blev med magrutorna har han ett nytt fint par nu som faktiskt inte ser ut som någon bokhylla!


Kommentarer
Postat av: issahlicious

hahahahhaha, bokhyllan, grillgallret xDDDDDDD<3

Postat av: mamma

kyrkfönster

2010-04-22 @ 10:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback