TRÅKIGA TORSDAN

STUDIEBESÖK

Issa & Jag

 

Idag hade vi studiebesök i sthlm, nordiska och national-muséet. Sög rätt ordentligt men aja.

Fick till en riktigt snygg bild på Emilia när hon satt där med sin ostmacka och en hög med smörgåspapper framför sig (sjukt kul det såg ut) men den muppen raderade den!

Och jag måste bara fråga vad det är för fel på vissa folk ibland? Jag och Jenne kom från t-banan och gick till busshållplatsen och ställde oss o prata, då kommer en tant fram och ba: det är bara dom "små" barnen som får gå på bussen först! Ni får ställa er längst bak i kön! Man ba: ahaa okej är det så?? (FUCK YOU)

Sen när jag skulle på bussen satt chaffisen och snacka i nattmössan asså när han börja dilla om min jävla sms-biljett. ÅHHH! Take a break!

Mötte Patrik på bussen i rimbo så dan slutade hyfsat bra iaf. Btw så e bilden från mig och Issa i morse när vi satt på trappan i stan i morgonsolen. Härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback