HEJ HOPP

Ja tjena allihopa. Hemskt ledsen att göra all besvikna men hinner inte med bloggen särskilt mycket nu. Får väl se om det blir ändring på det snart, vilket jag hoppas!

Idag lunchade jag med Patrik på Kentas. Riktigt mysigt, älsklingen bjöd så jag kände mig lite bortskämd och lyxig:P Men det får man känna sig ibland! När jag kom hem var jag så mätt och så bjöds det på tårta så till sist trodde jag att jag skulle spy. Men aja. Det är väl också tillåtet.
Igår var jag med Patrik och shoppade lite i Uppsala, kom inte hem med så mycket som jag hoppats på, bara ett paraply och en sjal, men jao det är sånt man behöver!

Kommentarer
Postat av: Patrik

haha men vi va där i 5 timmar :) mysigt anyways baby <3

2009-09-06 @ 17:54:26
Postat av: annie

soo 5 timmar, hitta inte nåt ändå xD <3 men tack för tålamodet älskling.. (trots att du va bakis och somna)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback