VAD SKA JAG VÄLJA?


Okej, jag vet inte om jag har gjort världens misstag, men köpte de här stövlarna idag. Vilket inte är några av de par jag pratade om igår.
Nu har jag världens ångest vidare jag ska lämna tillbaka dom eller ej. Vad tycker ni?
Köpte dom på skopunkten ganska billigt så om jag behåller dom är det bara "slit dom tills dom går sönder och köpt nya" känns det som.
Om jag lämnar tillbaka dom har mamma erbjudit mig en ganska bra deal om att hon kan lägga återstående pengar till ett par UGG's till mig. Så det blir det eller högklackat. Behöver verkligen hjälp här!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Behåll dom där, eller köp uggs istället. Uggs är mer din stil, till skillnad ifrån klackskor!

2009-10-22 @ 20:56:44
Postat av: annie

okej tack så mycket :)

Postat av: Julia Heidmark

Tycker också att du ska byta :P

2009-10-23 @ 18:33:15
Postat av: annie

haha okej ah jag ska göra det imorgon ;) hihi

2009-10-23 @ 22:25:36
URL: http://haze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback