SUNDAYBRUNCH

Den här helgen har ju minst sagt flugit förbi! Fredagen gick jag ju långdag i skolan sen var det hem en snabbis innan jag åkte till Patrik. Spenderade tid där tills jag åkte till pappa i vallentuna igår.
Sov ut idag och sen blev det "brunch a la annie" vilket är rostbröd med nutella och mjölk, som brunchläsning blev det Life-style, läste om Coco Chanels historia, vilken var riktigt intressant, får mig att vilja se filmen från coco till chanel eller vad den heter..
Dagens planer står mellan ett långt varmt bad med life-style i sällskap och min bok WOW! eller en liten tripp till Michaela eller slöa här hela dagen tills middag väntas och sen åka hem och i sin tur träffa Patrik. Får se vad som händer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback