SUNDAY


Ja ni, det blev som jag hoppats! Täby centrum efter det att jag provsmakat ett antal skagenröror på pappas jobb, mums!
Nu har jag ett par nya vinterskor fått följa med mig hem eftersom jag lämnade tillbaka de andra stövlarna igår och även lite nya underkläder. Konstigt nog är det ljus sula på bilden men dom e svarta i verkligheten;) Härligt att shoppa med papsen:)
Fick även med mig ett nummer av Chic från Bianco så nu har jag både Chic, Life-style och Cosmo att dyka in i! Hihi. Lucky me.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Snygga! verkligen mer DIN stil! :)

2009-10-26 @ 09:02:09
Postat av: annie

tack så mycket! dom e riktigt mysiga men tyvärr inte äkta UGG's som jag hade tänkt, men det kanske inhandlas senare ;)

Postat av: sophia

vart fanns de? (a)

2009-10-27 @ 23:38:25
URL: http://sophiablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback