ONSDAG!

Känns som om jag inte skrivit på evigheter? Haha, fick liksom ett sug efter att skriva.
Idag gick jag upp tidigt för att hinna duscha och göra mig i ordning innan bussen skulle gå. Busade med Patrik som låg och halvslumra genom att droppa vatten på han:P Askul hur rädd han blev när han hoppa upp och skrek och jag skrek när han skrek och hoppa åt varsitt håll haha. Den knäppisen. Som jag älskar :)
Vi åkte i alla fall in till Rimbo där han gick av och jag skulle möta Jenne, vi skulle vidare till ung.m i norrtälje men vi var så tidiga så vi gick runt på stan ett tag. Inköp av hårfärg till Jenne och en jättecool ansiktsmask av chokladlera (?) och GLOW-shampoo till moi, hoppas det är bra!
Vi sprang in i leksaksaffären en snabbis också och kikade på halloween grejerna;) Jag VILL ha lysande djävuls horn :O jag vill jag vill jag vill! Haha.

(köpte den rosa som luktar hallon, mums!)


Innan vi åkte hem gick vi en promenad till Donken och beställde varsin plus-meny för vi va så sjukt hungriga!
Nu har jag vart duktig och gjort middag till familjen, tacogratäng, även fast jag fortf är proppmätt!

Längtar till 9 då Patrik borde komma. <3

På lördag verkar det i alla fall som om det blir av en mindre halloween fest här, vad ska ni göra på halloween?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback