FUN FEARLESS FEMALE

Söndagen har varit en av de där sällsynta perfekta söndagarna man nästan aldrig upplever.
Trots att Patrik puttat och tagit täcke etc i sömnen har jag (med lite huvudvärk) klarat av dagen riktigt bra. Vi morgongosade lite framför Cribs med täcke i soffan innan vi gick upp och jag gjorde fattiga riddare med äppelskivor stekta i smör med socker och kanel till frukost till mig och min älskling. Himmelskt gott var det kan jag säga!
Vid 2 åkte Patrik till norrtälje för att träna friträning (MMA), vi hade tänkt att stanna till på Donken och verkligen svulla, men jag ändrade mig för jag hade ganska mycket plugg och Linnpälsklingen svarade inte.
Istället stannade jag då hemma, med Uptown Girls på tvn, godisskål från älskling, chokladpudding med grädde från mamsen, Cosmo i händerna, nergrävd i ett vitt mycket varmt och gosigt täcke!
Man känner sig mycket nöjd då kan jag säga, och på bra humör blir man. (extra duktig med tanke på att plugget låg där bredvid på bordet också, iof inte igenomläst!)
Nu sitter jag i köket med mamsen och äter nybakt bröd i myskläder. Om det är såhär hösten kommer fortsätta är det inte mig emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback