FRULLE

Hemma sjuk idag, då tänker man typ shit, död i sängen, sover halva dagen, går 2 meter till soffan, ligger där resten av dagen, får serverad middag, går tillbaka till soffan, somnar där.. etc.
Men nej, var tvungen att gå upp tidigt för att ringa ett viktigt samtal och sen kunde jag bara inte somna om! Så jag tog upp boken "på allas läppar - It girl" som är försenad till biblan dessutom, och började läsa och blev lite fast. Brukade älska såna där böcker förut men har nog växt ifrån det lite.. Kul är det iaf att läsa om såna intriger man bara slukade förut och nu bara blir road av, för vad e the big deal egentligen? Känns som ett jäkla rollspel bara..
Vid tio blev jag trött på min sömnlöshet så jag hoppa in i en varm dusch och sen blev det frullebulle. När jag kika ut genom fönstret såg jag hur fint vädret var så blev himla sugen på att gå ut och fota lite med stativet, känner mig grymt mycket friskare efter den där duschen!

Får se hur det blir, sitter här för att få lite inspiration. Se you laters aligators! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback